New articles New articles
Nr. 134 / 19.09.2019
Invitatie depunere oferta
REF: Achizitionarea de echipamente, instrumente si utilaje pentru intretinerea Centrului de Formare a Adultilor „Verba Docent” Arad
Denumire proiect: ” Educarea adulților în domeniul vieții sănătoase și a mediului de viață sustenabil””, Cod eMS: ROHU-380
Denumire contract: Achizitionarea de echipamente, instrumente si utilaje pentru intretinerea Centrului de Formare a Adultilor „Verba Docent” Arad
Stimate domn / Stimată doamnă,
Vă transmitem invitaţia de participare la achizitia directa, având ca obiect ” Educarea adulților în domeniul vieții sănătoase și a mediului de viață sustenabil””, Cod eMS: ROHU-380
Obiectul şi locul de implementare a contractului: furnizarea de echipamente, instrumente si utilaje pentru intretinerea Centrului de Formare a Adultilor „Verba Docent” Arad, conform caietului de sarcini, Arad
Tip şi durată contract: Contract de furnizare, 3 luni
Criteriu de atribuire: ,, preţul cel mai mic”
Adresa la care se transmit ofertele: Asociaţia pentru Promovarea Valorilor Naturale şi Culturale ale Banatului şi Crişanei „EXCELSIOR”, Arad, str Suceava nr 18, sau email This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
Locul şi modul de obţinere a documentaţiei de atribuire: documentaţia de atribuire este atasata prezentei adrese. De asemenea, se poate obţine de la sediul asociaţiei din Arad, str Suceava nr. 18, sau se poate solicita printr-un email la This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it ,
Depunerea ofertelor: in original, inclusiv formularele 1,2 si 3, la sediul beneficiarului, pana la data de 25 septembrie 2019, ora 15
Cursul de referinţă leu / euro aplicabil: - nu este cazul
Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa la Asociaţia pentru Promovarea Valorilor Naturale şi Culturale ale Banatului şi Crişanei „EXCELSIOR”, Arad, str Suceava nr. 18, telefon 0257 210192, fax 0357 815518, email This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it ,
Resp achizitii, Preşedinte Dragu Marian Pascu Cristian
CAIET DE SARCINI pentru Achizitionarea de echipamente, instrumente si utilaje pentru intretinerea Centrului de Formare a Adultilor „Verba Docent” Arad
Asociaţia pentru Promovarea Valorilor Naturale şi Culturale ale Banatului şi Crişanei Excelsior în cadrul proiectului ” Educarea adulților în domeniul vieții sănătoase și a mediului de viață sustenabil””, Cod eMS: ROHU-380 doreşte să încheie procedura de achiziţie publică, achizitie directa, criteriul de atribuire preţul cel mai mic, un contract de furnizare, conform caietului de sarcini.
Caiet de sarcini
Achizitorul invită persoanele juridice interesate să depună oferte în scopul atribuirii contractului de furnizare pentru:
MODUL DE PREZENTARE A PROPUNERII FINANCIARE / OFERTEI
Adresa unde se depun ofertele în original: mun. Arad, str. Suceava, nr. 18, jud. Arad. Data limita de depunere: - 25 septembrie 2019 Ora limita: - ora 15 Ofertele se vor depune astfel: Propunerea financiara ( conform formularului de oferta si anexa la formular de oferta), declaratia privind evitarea conflictului de interese, precum si documentele solicitate se vor depune in plic inchis.
Oferta are caracter ferm si obligatoriu, din punct de vedere al continutului pe toata durata de valabilitate. Oferta trebuie semnata de ofertant sau de o persoana imputernicita de catre acesta. Oferta care nu va respecta specificațiile minime din Caietul de sarcini va fi considerata neconformă. Oferta financiară - preţul ofertei trebuie să fie în LEI, cu prezentarea TVA separat. Plăţile în baza acestui contract vor fi efectuate în lei. Posibilitatea retragerii sau modificarii ofertei Poate fi retrasa, sau modificata numai înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertei şi numai printr-o solicitare scrisă în acest sens. Ofertantul nu are dreptul de a-şi retrage sau de a-şi modifica oferta după expirarea datei limită stabilite pentru depunerea acesteia decat sub sancţiunea excluderii acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului. Ofertele depuse după data şi ora limită de depunere nu vor fi luate în considerare.
CRITERII DE CALIFICARE SI/SAU SELECTIE
Ofertantul va prezenta în cadrul ofertei:
1. Certificat constatator eliberat de Oficiul Național al Registrului Comerțului de pe lângă instanța competentă. Documentul va fi prezentat: în copie lizibilă cu mențiunea "conform cu originalul", semnat autorizat și ștampilat. Informațiile cuprinse în certificatul constatator trebuie să fie reale/actuale la data limită de depunerea a ofertelor. In cazul ofertantilor care nu sunt inregistrati la Registrul Comertului se vor depune copie CIF si actul constitutiv actualizat / echivalent.
Criterii de atribuire: Pretul cel mai scazut Informatii administrative: Limba in care poate fi redactata oferta: limba romana
Toate rezultatele sau drepturile legate de proiect, inclusiv drepturile de autor și/sau orice alte drepturi de proprietate intelectuală sau industrială, obținute prin implementarea sau ca rezultat al implementării contractului, cu excepția situațiilor în care astfel de drepturi există dinainte de contract, vor reprezenta proprietatea Asociatiei Excelsior.
Valoare estimata 93350 lei + TVA
Resp achizitii, Preşedinte Dragu Marian Pascu Cristian
|