New articles New articles
|
Nr. 134 / 19.09.2019
Invitatie depunere oferta
REF: Achizitionarea de echipamente, instrumente si utilaje pentru intretinerea Centrului de Formare a Adultilor „Verba Docent” Arad
Denumire proiect: ” Educarea adul?ilor în domeniul vie?ii s?n?toase ?i a mediului de via?? sustenabil””, Cod eMS: ROHU-380
Denumire contract: Achizitionarea de echipamente, instrumente si utilaje pentru intretinerea Centrului de Formare a Adultilor „Verba Docent” Arad
Stimate domn / Stimat? doamn?,
V? transmitem invita?ia de participare la achizitia directa, având ca obiect ” Educarea adul?ilor în domeniul vie?ii s?n?toase ?i a mediului de via?? sustenabil””, Cod eMS: ROHU-380
Obiectul ?i locul de implementare a contractului: furnizarea de echipamente, instrumente si utilaje pentru intretinerea Centrului de Formare a Adultilor „Verba Docent” Arad, conform caietului de sarcini, Arad
Tip ?i durat? contract: Contract de furnizare, 3 luni
Criteriu de atribuire: ,, pre?ul cel mai mic”
Adresa la care se transmit ofertele: Asocia?ia pentru Promovarea Valorilor Naturale ?i Culturale ale Banatului ?i Cri?anei „EXCELSIOR”, Arad, str Suceava nr 18, sau email This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
Locul ?i modul de ob?inere a documenta?iei de atribuire: documenta?ia de atribuire este atasata prezentei adrese. De asemenea, se poate ob?ine de la sediul asocia?iei din Arad, str Suceava nr. 18, sau se poate solicita printr-un email la This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it ,
Depunerea ofertelor: in original, inclusiv formularele 1,2 si 3, la sediul beneficiarului, pana la data de 25 septembrie 2019, ora 15
Cursul de referin?? leu / euro aplicabil: - nu este cazul
Pentru informa?ii suplimentare v? pute?i adresa la Asocia?ia pentru Promovarea Valorilor Naturale ?i Culturale ale Banatului ?i Cri?anei „EXCELSIOR”, Arad, str Suceava nr. 18, telefon 0257 210192, fax 0357 815518, email This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it ,
Resp achizitii, Pre?edinte Dragu Marian Pascu Cristian
CAIET DE SARCINI pentru Achizitionarea de echipamente, instrumente si utilaje pentru intretinerea Centrului de Formare a Adultilor „Verba Docent” Arad
Asocia?ia pentru Promovarea Valorilor Naturale ?i Culturale ale Banatului ?i Cri?anei Excelsior în cadrul proiectului ” Educarea adul?ilor în domeniul vie?ii s?n?toase ?i a mediului de via?? sustenabil””, Cod eMS: ROHU-380 dore?te s? încheie procedura de achizi?ie public?, achizitie directa, criteriul de atribuire pre?ul cel mai mic, un contract de furnizare, conform caietului de sarcini.
Caiet de sarcini
Achizitorul invit? persoanele juridice interesate s? depun? oferte în scopul atribuirii contractului de furnizare pentru:
MODUL DE PREZENTARE A PROPUNERII FINANCIARE / OFERTEI
Adresa unde se depun ofertele în original: mun. Arad, str. Suceava, nr. 18, jud. Arad. Data limita de depunere: - 25 septembrie 2019 Ora limita: - ora 15 Ofertele se vor depune astfel: Propunerea financiara ( conform formularului de oferta si anexa la formular de oferta), declaratia privind evitarea conflictului de interese, precum si documentele solicitate se vor depune in plic inchis.
Oferta are caracter ferm si obligatoriu, din punct de vedere al continutului pe toata durata de valabilitate. Oferta trebuie semnata de ofertant sau de o persoana imputernicita de catre acesta. Oferta care nu va respecta specifica?iile minime din Caietul de sarcini va fi considerata neconform?. Oferta financiar? - pre?ul ofertei trebuie s? fie în LEI, cu prezentarea TVA separat. Pl??ile în baza acestui contract vor fi efectuate în lei. Posibilitatea retragerii sau modificarii ofertei Poate fi retrasa, sau modificata numai înainte de data limit? stabilit? pentru depunerea ofertei ?i numai printr-o solicitare scris? în acest sens. Ofertantul nu are dreptul de a-?i retrage sau de a-?i modifica oferta dup? expirarea datei limit? stabilite pentru depunerea acesteia decat sub sanc?iunea excluderii acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului. Ofertele depuse dup? data ?i ora limit? de depunere nu vor fi luate în considerare.
CRITERII DE CALIFICARE SI/SAU SELECTIE
Ofertantul va prezenta în cadrul ofertei:
1. Certificat constatator eliberat de Oficiul Na?ional al Registrului Comer?ului de pe lâng? instan?a competent?. Documentul va fi prezentat: în copie lizibil? cu men?iunea "conform cu originalul", semnat autorizat ?i ?tampilat. Informa?iile cuprinse în certificatul constatator trebuie s? fie reale/actuale la data limit? de depunerea a ofertelor. In cazul ofertantilor care nu sunt inregistrati la Registrul Comertului se vor depune copie CIF si actul constitutiv actualizat / echivalent.
Criterii de atribuire: Pretul cel mai scazut Informatii administrative: Limba in care poate fi redactata oferta: limba romana
Toate rezultatele sau drepturile legate de proiect, inclusiv drepturile de autor ?i/sau orice alte drepturi de proprietate intelectual? sau industrial?, ob?inute prin implementarea sau ca rezultat al implement?rii contractului, cu excep?ia situa?iilor în care astfel de drepturi exist? dinainte de contract, vor reprezenta proprietatea Asociatiei Excelsior.
Valoare estimata 93350 lei + TVA
Resp achizitii, Pre?edinte Dragu Marian Pascu Cristian
|





